.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویر/ حواشی دیدار ایران و قطر
تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا دومین بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت؛ ایران بازی اول خود را در مقابل بحرین با نتیجه دو بر صفر پیروز شده بود.

در این بازی ایران با تک گل سردار آزمون قطر را شکست داد و به این ترتیب صعود تیم ملی کشورمان از گروه خود قطعی شد. 25 هزار ایرانی روز پنجشنبه برای تماشای این دیدار خود را به ورزشگاه شهر سیدنی رسانده بودند. 
 
سومین بازی ایران دوشنبه هفته آینده برگزار می شود که تکلیف صدرنشینی این گروه را مشخص خواهد کرد. عکس های سعید زارعیان و محمد مهدی موذن از حواشی این دیدار را در زیر می بینید.

  (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر   (تصاویر) حواشی دیدار ایران و قطر
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 دي 1393
آخه چقد بدبختین تو چند تا چرخیدن چهار تا عکس محجبه دارم پیدا کردین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.